mAK mERTUA HOT

Nama ku NHNL. Asal ku sudah tentu anak jati Kelantan. Isteri ku berasal dari sebuah Felda di Bandar Muadzam Shah, Pahang. Umur ku dah nak masuk 30 tahun. Keluarga terapat hanya panggil Zul sahaja. Kawan-kawan ku panggil ku dengan nama glamour Nik Jul. Aku ni taklah handsome mana tapi bila tengok muka ku orang mesti cakap ni mesti orang KELANTAN. Aku dah kahwin 3 tahun lepas. Dah ada anak kembar dua orang pun. Bapa mertua ku umurnya 52 tahun dan isteri dia (mak tiri isteri ku umurnya 40 tahun.) Aku suami-isteri kerja di kilang di Bandar Bangi tapi kilang lain-lainlah. Aku kerja normal hour, isteri ku kerja shift hour. Kami sekeluarga tinggal di Kajang. Sabtu, 7/4/2001 adalah hari yang tak boleh ku lupakan. Hayatilah cerita di bawah. Kisahnya bermula hampir setahun yang lalu selepas isteri ku bersalin anak pertama. Maka mak mertua tiri ku yang menjaganya sepanjang masa kerana susah nak dapatkan orang yang mengasuh dan menjaga anak ku. Lagipun mak mertua tiri ku yang beria-ia sangat nak menjaganya, maklumlah cucu sulung, kembar pula tu. Tinggallah bapa mertua ku yang bekerja sebagai pemandu kereta sewa bersama anak perempuan bongsunya berumur 16 tahun di kampungnya di felda kerana adik ipar ku yang lain semuanya masuk U di Skudai, JB. Mula-mula tu aku memang tak berapa setuju kerana aku malu dengan mak mertua tiri ku tinggal serumah tapi lepas kena pujuk beriya dengan isteri aku, aku pun setuju juga akhirnya. Boleh juga orang tua tu jaga isteri ku yang baru lepas pantang. Anak aku pun tak payah hantar ke nursery atau cari pembantu rumah atau orang gaji ke. Bolehlah simpan duit sikit. Sebenarnya mak mertua tiri ku ni taklah tua sangat. Body pun masih solid. Kulit taklah putih melepak sangat. Cuma body mak mertua tiri ku lebih mengancam, sedikit gempal. Walaupun rendah, paras bahu aku dan yang paling memberahikan aku ialah bau badannya. Bau badannye begitu membangkitkan nafsu syahwat ku. Tak tahu kenapa aku. Bau ini tak ada pada isteri ku. Susah nak describe macam mana baunye. Tu yang geram tu. Beratnya aku estimate 49 kg. Aku tinggal di rumah teres 2 tingkat yang aku sewa tu hanyalah mempunyai 3 bilik. Satu bilik tidur aku dan isteri ku, satu lagi di gunakan sebagai stor barang aku dan satu lagi bilik komputer atau opis kecil ku. Jadi mak mertua tiri ku tidur dalam bilik komputer aku. Kalau aku surf internet dalam bilik mak mertua tiri ku, kadang-kadang aku berbual sampai pukul 1 pagi. Berbual pasal kerja dan hobi ku saja. Isteri ku tak kisah dan tak pernah persoalkan. Hari-hari dia mengasuh anak aku dan memasak sikit-sebanyak. Sebenarnya aku ni jenis tak ‘banyak mulut’ yakni aku kurang bercakap dengan mak mertua tiri ku begitu juga dengan bapa mertua ku. Kalau bercakap yang perlu saja. Itu sebab sebelah keluarga isteri ku mengata aku sebagai menantu sombong. Sebenarnya tak sombong tapi kurang idea nak bercakap. Tapi bila dah lama sikit aku dapat rasa sedikit kelainan. Dia dah makin mesra dengan aku. Kami selalu berborak sampai larut malam terutamanya di hujung minggu sambil surfing internet dalam bilik no 2 iaitu bilik mak mertua tiri ku tidur. Dia pun makin manja dengan aku. Sekali-sekala tu sengaja dia terlanggarkan aku. Sedangkan paku lagi terpukul. Hobi ku adalah bermain bola sepak walaupun peha aku selalu sakit urat namun minat, hampir setiap petang aku bermain bolasepak dengan kawan-kawan ku. Sakit, bengkak tu biasalah. Jadi terpaksa isteri ku urutkan peha aku sekiranya sakit sambil nonton tv ataupun video hampir setiap malam. Saja aku urutkan peha dan betis aku depan mak mertua tiri ku. Aku nampak mata dia merenung tajam kat bontot aku. Keinginan seks aku yang meninggi terpaksa aku lepaskan dalam bilik air kerana isteri ku masih dalam pantang beranak kecil. Terpaksa aku melancap sambil membayangkan cipap mak mertua tiri ku kerana aku masa tu aku ‘berpuasa’, masuk ni sudah 5 bulan aku tak rasa cipap semenjak kandungan masuk 6 bulan. Tu yang rasa macam nak mereng kepala dan berdengung semacam saja. Tempoh pantang dan cuti kerja pun dah tamat jadi isteri ku terpaksa menyambung kerja kembali. Selepas 2 minggu isteri ku bekerja, dia terpilih untuk Kursus 5S di Bukit Tinggi, Bentong Pahang. Sebenarnya isteri ku malas nak pergi tapi memandang kursus ini terpilih di antara pekerjanya di kilang itu maka isteri tak menolaknya. Maka apabila tiba masa nak pergi, aku pun menghantar dia ke kilangnya. Aku memang tak kerja pada hari Sabtu dan selepas menghantar isteri ku untuk pergi kursus aku pulang ke rumah pada pukul 10 pagi. Bila aku nak sarapan, aku tengok mak mertua tiri ku kat dapur, jadi aku pun buka video sambil melihat filem lama Terminator 2 (Judgment Day). Seketika kemudian mak mertua tiri ku keluar dari dapur. “Baru pulang Zul”, katanya. “Eemm”, jawab ku dengan gaya tak banyak cakap ku itu. “Liza dah bertolak pergi dah?”, tanyanya. “Sudah mak”, kata ku. “Makan dah?”. Mak mertua tiri ku tanya. “Belum lagi, mee hoon goreng ada lagi mak?”, tanya ku. “Ada lagi, atas meja, biar mak tolong hidangkan”, jawabnya. Selepas makan mee hoon goreng dan pekena kopi panas serta hisap rokok, aku menyambung kembali menonton video yang belum tamat. Mak mertua tiri ku keluar dari dapur membawa minyak urut cap orang kuat. Aku tercium bau wangian yang dipakainya. Jantung aku dah mula berdegup kencang. Dia datang dekat aku, duduk betul-betul sebelah kanan aku sambil nonton video. “Sakit lagi peha Zul?”, mak mertua tiri ku tanya. “Masih sakit lagi, kalau Liza ada boleh tolong urutkan”, aku kata. “Mak kan ada, boleh tolong urutkan, lagipun mak tak buat apa-apa”, katanya. “Biar mak sapukan minyak urut kat peha Zul”, katanya. Aku hanya mengangguk. Sambil dia mengurut peha ku kami berbual. Aku dah mulai cuba jual minyak. (Bukan minyak urut lah). “Mak datang sini, abah boleh ke duduk seorang”, ayat Yahudi aku dah mulai dah. “Tu boleh dia duduk seorang!!”, katanya. “Maksud Zul… duduk tanpa Mak!!”, ku menyahudi lagi. “Oh yang tu, sebenarnya Mak dah lama tak buat tu dengan abah kau hampir 4 tahun”, katanya. Nampaknya getah burung dah mengena sayap. Tunggu nak tangkap. “Pasal apa pula, abah tak teringin ke?”, teringat aku lagu Teringin nyanyian Shima. “Sebenarnya abah mudah lenguh dan kalau main pun macam ayam cret… cret… sekejap terus keluar dan turun. 3 minit saja”. Katanya. Diam sejenak aku, baru ku faham. Tiba-tiba…… “Liza tak ada seminggu ni, Zul boleh tahan ke?”, pertanyaan cepumas dari mak mertua tiri ku. “Sebenarnya tak boleh tapi tahanlah nak buat macam mana, sebelum ni pun Zul boleh tahan”, kata ku. Minyak dah makin nak laku dah… kata dalam hati ku. “Itu lain masa ‘puasa’ memang tak boleh”, katanya lagi. Makin galak soalan mak mertua tiri ku. “Seminggu bukan lama mak, 5 bulan boleh tunggu”, kata ku lagi sambil melihat wajahnya. “Kan mak ada, mak boleh bantu Zul”, info yang membuat kepala ku hampir nak meletup. Aku dah tak tahan. Apa nak jadi, jadilah.

No comments:


khusus dewasa 17tahun,gambar khusus dewasa 17tahun 1 video khusus dewasa 17tahun